Dzień Matki
W maju uczestnicy pierwszego zespołu rewalidacyjno-wychowawczego i zajęć indywidualnych wzięli udział w warsztatach z ekspresji plastycznej, z pomocą nauczyciela stworzyli obrazki z wiosennych kwiatów. A dla kogo? Oczywiście dla swoich kochanych mam z okazji ich święta – Dnia Matki.
Muzykoterapia przez cztery pory roku.
W maju odbyły się kolejne zajęcia zajęciach z projektu” Muzykoterapia przez cztery pory roku”. Tym razem uczestnicy pierwszego zespołu rewalidacyjno-wychowawczeg i uczniowie klasy 4 zet bawili się wspólnie na majowej łące. Uczestnicy poznawali zapachy majowych kwiatów, grali na nietypowych instrumentach- bębenkach i doświadczali wiosennego podmuchu wiatru przy muzyce elementarnej C. Orffa. Było wesoło, kolorowo i bardzo zmysłowo.
Wiosenny ogródek
Na przełomie marca i kwietnia uczniowie pierwszego zespołu rewalidacyjno-wychowawczego uczestniczyli w zajęciach ogrodniczych. W szkolnym kąciku przyrodniczym wysiewali nasiona pierwszych wiosennych warzyw. Prowadzili również hodowlę z resztek warzyw- obserwowali jak rosną warzywa i wysadzali je do skrzynek. Zajęcia dały uczniom duże poczucie sprawstwa w działaniu i wyzwoliły w nich dużo emocji.
Sprzątanie Świata
Dnia 21 kwietnia uczestnicy zajęć rewalidacyjno-wychowawczych wzięli udział w akcji Sprzątania Świata. Z pomocą nauczycieli segregowali śmieci, wrzucając do odpowiednich worków plastik, szkło oraz papier.
11 urodziny Siemka
Warsztaty wielkanocne
Kreatywne prace
Kolorowa pisanka
4 kwietnia odbyły się warsztaty wielkanocne „Kolorowa pisanka” z udziałem wolontariuszy z Zespołu Szkół Ekologicznych w Zielonej Górze. Na wspólnych zajęciach uczniowie poznawali materiały dekoracyjne o różnej fakturze i ciekawej kolorystyce. Z pomocą młodzieży ozdabiali wielkanocne jaja. Wyszły przepiękne, a atmosfera jaka panowała na warsztatach wprowadziła wszystkich w świąteczny nastrój.
Światowy Dzień Świadomości Autyzmu
Zespoły rewalidacyjno-wychowawcze w znajdujące się Promyku także brały udział w obchodach Światowego Dnia Autyzmu . Były niebieskie koszulki i motyle.
Muzykoterapia przez cztery pory roku
W marcu kolejny raz spotkali się uczniowie zespołu rewalidacyjno-wychowawczego i klasy 4 zet na cyklicznych zajęciach „Muzykowanie przez cztery pory roku.” We wspólnym kręgu witali nową porę roku- wiosnę. Przy dźwiękach muzyki zamieniali się w ogrodników, naśladowali czynności wykonywane w ogrodzie i relaksowali się. Były to miłe i przyjemne doświadczenia.